26. mars 2017

Edda - Det norske teatret

Siden jeg har bestemt meg for å holde litt oversikt over hvilke teaterstykker jeg ser så kommer det et kort innlegg her - veldig kort ;) 2 av bildene skulle selvfølgelig vært snudd, men gidder ikke å bruke tid på det.

Junior mente vi burde se Edda, ganske enkelt fordi det er litt spesielt. Må innrømme at jeg var litt skeptisk til denne forestillingen. Men tenkte at det kunne være artig å ha vært der.

Norrøn mytologi er spennende, men jeg kan veldig lite om det. Så jeg håpet jeg skulle få lære litt om det. Nåja - joda det ble fortalt litt, men jeg fikk ikke med meg så mye likevel. tror jeg må se å finne meg ei bok og lese meg opp litt.

Forestillingen, var som junior sa, veldig spesiell. Nå var det ikke noe sjakktrekk å dra på teater etter mange tidligvakter på rad. Jeg var jo selvfølgelig nesten klar for senga da forestillingen begynte. Og da hjelper det heller ikke at forestillingen var litt langtekkelig. Samtidig så dundret det så mye at ristet gjennom hele kroppen. Og så var det jo bare å la seg fascinere av de ville kostymene og påfunnene til regissør Robert Wilson.

Artig å ha sett dette, men ikke en forstilling jeg ønsker å se flere ganger ;)

Oversikt over tidligere teater-besøk
Vårt første teater-besøk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar