25. mai 2014

Populær

En kort stund var jeg veldig populær hos de firbeinte Smilefjes som blunker
Jeg hadde nemlig vært i Hudd’arn og hentet 6 av disse pølsene.
VogH 045
Og Irene og jeg satte i gang med å sage og pakke.
VogH 057
Mens noen passet på
VogH 022
Det luktet jo bare såååå godt
VogH 025
Det blir litt søl, men hva gjør vel det? Renholdsverket tar seg av oppryddinga.
VogH 078
Meget grundig til og med.
VogH 091
Vi var noen som hadde gått sammen om å kjøpe et litt stort parti Vom&Hundemat, da ble det en ganske så grei pris. Hundekjørerene får maten levert på døra og vi fikk bestillingen vår med på den ruta. Men selv om dette var 5-kg-pølser så må de jo deles opp i passe porsjoner. Nå var pølsene tint litt så det gikk ganske greit å sage dem opp i skiver. Og så pakke det ned i porsjonspakker for 1-3 dager. Nå har jeg hundemat for 3-4 mnd. Og Barfi er sååå fornøyd med menyen Smilefjes
WP_001788

Helgen
Griseringen stakk en tur til Oslo i går for å være med å feire 50-åringen i blandt oss. Før vi tok på oss finstasen så skulle vi bare stikke ut en tur for å ta en øl, eller noe sånt. Og da vi kom hit så var det jo ikke noe som helst tvil om hvor vi skulle slå oss ned Smilefjes
WP_001795
WP_001803
WP_001799

1 kommentar:

  1. eg brukar også å kjøpe slike 5kgs-pølser med V&H! Dei er heilt supre! Tinar dei halvvegs, delar dei opp i litt store porsjonar, og så legg eg det heile i frysen igjen. Så tek eg opp ein og ein stor porsjon med nokre dagars mellomrom :)

    Hehe, artig navn på baren :D

    SvarSlett