30. januar 2013

JANUAR -13

En liten bildeoppsummering

Vi har hatt bra med snø

januar 027

En del kulde

WP_000424

 

En himmel i “brann”

januar 025

På mandag var det 10 cm nysnø, sol, 0 grader fridag, ja da måtte vi bare ut en tur i finværet.

januar 031

Fant ut at vi skulle gå litt lenger enn den faste turen vår, jeg har jo truger. 

januar 044

Tjaaa, bæreevnen er nå oppskrytt, spør du meg

januar 043

Fant ut at det ikke var så lurt å gå der det var greiner, småbusker, kratt  gjemt under snøen.

januar 036

Denne gangen hadde jeg tatt med sekk med litt godsaker i

januar 051

januar 048

januar 050

Vi har logget årets 1. cache.

WP_000415

De to blokkhusene er et kjennetegn i Stavern og har selvfølgelig en cache hver seg

WP_000417

Snø var det dårlig med, derimot rikelig med is, så vi sleit både Barfi og jeg

WP_000421

Har hatt ski på beina hele 3 ganger så langt Smilefjes Det er jo en revelusjon det for meg som knapt har gått på ski på 35 år… Skal snart gå litt lenger enn noen meter Smilefjes som blunker

WP_000449

2 kommentarer:

  1. For en vakker tur dere hadde om mandag! Nydelig vintervær, nettopp sånt man drømmer om å ha gjennom hele vinteren.
    Naturen er snodig, for det iskalde bildet er like vakkert som det brennende bildet :)

    SvarSlett
  2. Takk. Angret på at jeg ikke tok bildet litt tidligere denne kalde dagen på vei inn på jobb. Langs gangveien er det en allè av unge bjerketre som var såååå vakre med et tjukt rimlag på og sol og blå himmel over. Tok en liten omvei for å se etter denne arkiverte cachen ;)

    SvarSlett